Når Telia og Ice slår sammen sine mobilnett, får de mye mer frekvenser til rådighet enn Telenor. Det vil Nkom drøfte med bransjen.
Når Telia og Ice slår sammen sine mobilnett, får de mye mer frekvenser til rådighet enn Telenor. Det vil Nkom drøfte med bransjen.
Legg igjen en kommentar