Nkom er bekymret for at Telia og Ice får en fordel

Når Telia og Ice slår sammen sine mobilnett, får de mye mer frekvenser til rådighet enn Telenor. Det vil Nkom drøfte med bransjen.

Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *