Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.
Legg igjen en kommentar