[Ekstra] Uro og ansatteflukt etter nedleggelse av Origo i Oslo

Det siste halvannet året skal over 30 stykker ha sagt opp i Digitaliseringsetaten i Oslo kommune etter nedleggelsen av Origo, ifølge Digis kilder.

Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *