[Ekstra] Danske kommuner tar grep: : – Vi ser hos Microsoft en dobling av lisenskostnadene på fire eller fem år

Løsninger fra OS2-digitaliseringsfellesskapet er utbredt i mange danske kommuner, men få bruker så mange systemer som Ringsted kommune.

Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *